Maksa myöhemmin - 30 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa Klarnalla!

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeusaika alkaa tuotteen vastaanottopäivästä.

  • Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa eli käyttämätön ja ehjä
  • Tuotteen alkuperäiset etiketit tulee olla kiinni tuotteessa
  • Pakkaa tuote huolellisesti, mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, pakkauksen tulee kestää kuljetus ja käsittely varastoomme
  • Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, palauta alkuperäinen tuote ohjeidemme mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme
  • Decoforian palautuskulu on 6,90 €, jonka veloitamme asiakkaalta
  • Virheellisen tai vaurioituneen tuotteen palautus on maksuton
  • Muistathan säilyttää palautuskuitit itselläsi siihen asti, että hyvitys on tehty
  • Huomioithan, että mittatilaustuotteille ei ole palautusoikeutta
  • Mikäli tilaus on ylittänyt ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, eikä tämä ehto täyty palautuksen jälkeen, toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan asiakkaalta

Palautettavan tuotteen pakkauksen mukana tulee olla seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Tilausnumero
  • Palautuksen syy

Vie pakattu palautustuote Postin tai DB Schenkerin toimipisteeseen. Käytä aina samaa kuljetusliikettä kuin tuotteen alkuperäisessä toimituksessa on käytetty. GLS toimitukset palautetaan Postin toimipisteeseen ja palautuksessa käytetään Postin sopimusnumeroa. Ilmoita sopimusnumero noutopisteeseen. Noutopiste tulostaa pakkaukseen osoitekortin, jossa on myös automaattisesti oikea palautusosoite tuotteille.

Postin palautukset sopimusnumero 673045

Ilmoita sopimusnumero toimipisteeseen. Toimipiste tulostaa pakkaukseen osoitekortin, jossa on myös automaattisesti oikea palautusosoite tuotteille.

DB Schenker palautukset

Esitä toimituksen alkuperäinen pakettikortti tai saapumisilmoitus toimipisteessä. Toimipiste tulostaa pakkaukseen pakettikortin palautusosoitteella automaattisesti.

Käsittelemme palautukset viipymättä, viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Decoforian palautuskulu on
6,90 €, jonka veloitamme asiakkaalta. Palautuneiden tuotteiden hinta hyvitetään tilauksella käytetylle maksutavalle. Mikäli tilaus palautetaan kokonaisuudessaan, hyvitetään asiakkaalle myös tuotteen alkuperäiset toimituskulut. Jos tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta.

Kotiinkuljetuspaketin palautus

Jos kotiinkuljetuspakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta, veloitamme palautuskulun, joka vastaa kotiinkuljetuspaketin toimitushintaa 14,90 €. Kotiinkuljetuspaketin palautuksessa tulee olla aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

Rahtituotteiden palautus

Mikäli tuote on toimitettu rahtitoimituksena (yli 200 cm pituiset paketit (esim. matto Ø 240 cm), tulee ennen palautusta olla yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]. Palautuskulu rahtituotteiden palautuksessa on pihalta noudettuna 39 € ja asunnon sisältä noudettuna 79 €.

Mikäli tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, tulee asiakkaan korvata tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumisen välinen erotus. Tuote on myyntikelvoton, mikäli tuote on käytetty tai tuotteessa on esimerkiksi eläimenkarvaa. Näissä tapauksissa Decoforia ei korvaa tuotteen hintaa eikä toimituskuluja asiakkaalle.

Emme käsittele noutamatonta lähetystä tavallisen asiakaspalautuksen ehdoilla. Lähetyksistä, joita ei noudeta noutopisteestä määrätyssä ajassa, ja ne palautuvat Decoforialle takaisin, veloitamme 14,90 euron maksun. Tämä maksu kattaa osan toimitus-, palautus- ja käsittelykustannuksista.  

Reklamaatiot ja kuljetusvauriot

Tarkistathan välittömästi tuotteen saatuasi, että toimitus vastaa tilausta eikä tuotteissa ole näkyvissä mahdollisia ulkoisia kuljetusvaurioita (rikkoutunut paketti, irronneet teippaukset jne.). Pyydämme ilmoittamaan mahdolliset tuotepuutteet ja kuljetusvauriot Decoforian asiakaspalveluun s-postilla [email protected] seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos tuote on vaurioitunut, on vastaanottajan tehtävä siitä merkintä myös kuljetusliikkeen rahtikirjaan/lähetteeseen ja otettava toimittajan allekirjoitus. Pyydämme ottamaan vauriosta kuvan ja toimittamaan sen meille kirjallisen selvityksen kanssa s-postilla yllämainittuun osoitteeseen.

Ostoskori0
Ostoskori on tyhjä.
Jatka ostoksia