Maksa myöhemmin - 30 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa Klarnalla!

Toimitusehdot

Yleistä tietoa verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy:
Decoforia Suomi Oy
Rautellinkatu 34 A 3
15140 Lahti

Y-tunnus: 3262684-1

Puhelin: 029 1700 452

Sähköpostiosoite: [email protected]

Yleiset ehdot 

Sopimusehtoja sovelletaan Decoforia Suomi Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Kun tilaus on lähetetty, katsotaan tilaus sopimukseksi molemminpuolisesti. Kumpikaan osapuoli ei voi yksipuolisesti muuttaa sopimusta. Osapuolet sitoutuvat noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja.  

Tuotteet ja hinnoittelu

Tuotteiden hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja ilman toimituskuluja.  

Decoforia Suomi Oy ei vastaa teknisistä syistä aiheutuvia hintavirheitä. Selkeän hintavirheen kohdalla tuotetta ei myydä selvästi normaalia alempaan hintaan, mikäli voidaan olettaa, että hintavirhe on myös asiakkaan ymmärrettävissä suuren hintaeron vuoksi. 

Pidätämme oikeuden toimittaa tuote mikäli tuotteen hinnassa tai muissa tiedoissa on virheellisesti syötetty tieto.

Tuotteiden kuvat ja tuotekuvauksemme laaditaan mahdollisimman tarkasti ja oikean mukaisiksi. Teknisistä syistä johtuen värien toistuminen eri laitteiden välillä saattaa vaihdella.  

Matoissa saattaa esiintyä sallittua kokovaihtelua +/- 5 % tuotannollisista syistä johtuen.  

Osa tuotteistamme valmistetaan käsin, jonka vuoksi tuotteissa saattaa esiintyä yksilöllistä vaihtelua. Tämä ei ole virhe, vaan ominaisuus käsin valmistettujen tuotteiden osalta. 

Tuotteiden toimittaminen

Decoforia Suomi Oy toimittaa tilauksia Manner-Suomeen. Tuotteiden toimitusaika näkyy jokaisen tuotteen kohdalla tuotetiedoissa. Decoforia Suomi Oy:n varastossa olevat tuotteet toimitamme pääsääntöisesti 3-4 arkipäivän sisällä. Poikkeavat toimitusajat löytyvät tuotetiedoista.  

Mittatilausmattojen toimitusaika määräytyy tilauskohtaisesti.  Tilausvahvistuksen jälkeen asiakas on velvollinen lunastamaan ja maksamaan mittatilausmaton sekä toimituskulut.
Huomioithan, että mittatilausmatoilla ei ole palautusoikeutta

Mikäli tuotteen toimitusaika muuttuu oleellisesti tilauksen yhteydessä annettuun, asiakaspalvelumme on yhteydessä sinuun. 

Toimitusaika-arviot perustuvat saatavuustietoihin, jotka on saatu tuotteiden valmistajilta ja maahantuojilta. Decoforia Suomi Oy ei ole vastuussa ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.  

Tilauksen toimitustapa määräytyy painon ja koon perusteella. Tilaus voidaan myös toimittaa useana eri lähetyksinä, mikäli tuotteita ei voida yhdistää yhteen pakkaukseen tai ne lähtevät yhteistyökumppaneiden varastosta.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus- ja käsittelykulut

Postin noutopisteeseen 6,90 €
Postin kotiinkuljetus 14,90 €
DB Schenkerin toimipisteeseen 4,90 € 
DB Schenkerin kotiinkuljetus 12,90 € 
Yli 99 € arvoiset tilaukset toimitamme veloituksetta noutopisteeseen

Toimitus noutopisteeseen

Tilaus toimitetaan lähimpään Postiin tai Postin tai DB Schenkerin noutopisteeseen. Asiakas saa kuljetusliikkeeltä saapumisilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa. Lähetystä säilytetään noutopisteissään 7 vrk. Lähetykset, joita ei noudeta noutopisteestä määrätyssä ajassa, palautuvat lähettäjälle takaisin. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 14,90 euron maksun, joka kattaa toimitus- ja käsittelykuluja.

Kotiinkuljetus

Postin kotiinkuljetukset toimitetaan arkipäivisin. Suurimmissa kaupungeissa jakelu tapahtuu klo 9-21, muilla alueilla jako perille tapahtuu klo 14 mennessä. Posti on yhteydessä asiakkaaseen ennen toimitusta ja sopii asiakkaan kanssa toimitusajasta (yhteydenotto tekstiviestillä tai puhelimitse). Kotiinkuljetus max. 30 kg toimituksille.

DB Schenker toimittaa kotiinkuljetukset arkipäivisin klo 8-16. Pääkaupunkiseudulla DB Schenker tarjoaa myös iltajakelumahdollisuuden klo 16-22. DB Schenker toimittaa lähetyksen pääasiallisesti klo 8-16 ilman ennakkoilmoitusta. Lähetyksen toimituksesta voi sopia DB Schenkerin asiakaspalvelun kanssa tarkemmin: DB Schenker asiakaspalvelu p. 010 520 06 klo 8-16. Kotiinkuljetus max. 30 kg toimituksille.

Rahti

Yli 200 cm pitkät paketit toimitetaan rahtipalvelun kautta. Toimitus toimitetaan pihalle (jakeluauton välittömään läheisyyteen). Toimitusajasta sovitaan asiakkaan kanssa ennen toimitusta.

Mikäli tuotteella on koosta tai painosta johtuen poikkeavat toimituskulut, ilmoitetaan nämä tuotetiedoissa. Osa tuotteista toimitetaan suoraan Euroopan yhteistyökumppaneiltamme. Mahdolliset poikkeavat toimituskulut ilmoitetaan tuotetiedoissa.  

Tuotteiden maksaminen

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Y-tunnus: 2122839-7
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki 

Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Joustoraha

Luottokorttimaksaminen: Visa, Mastercard  

Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Siirto

Klarna 

Maksa myöhemmin -laskulla maksaessasi saat 30 päivää ilmaista maksuaikaa alkaen tilauksen lähettämisestä. Tutustu ehtoihin.

Pilko maksut -erämaksulla voit jakaa kulut useammalle kuukaudelle. Klarnan erämaksu ei vaadi rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta, vaan Klarna tekee luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Lue Klarnan luottoehdot.

Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi). Lisätietoja Klarnasta ja käyttöehdot. Tutustu myös Klarnan tietosuojaselosteeseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeusaika alkaa tuotteen vastaanottopäivästä.

  • Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa eli käyttämätön ja ehjä
  • Tuotteen alkuperäiset etiketit tulee olla kiinni tuotteessa
  • Pakkaa tuote huolellisesti, mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, pakkauksen tulee kestää kuljetus ja käsittely varastoomme
  • Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, palauta alkuperäinen tuote ohjeidemme mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme
  • Decoforian palautuskulu on 6,90 €, jonka veloitamme asiakkaalta
  • Virheellisen tai vaurioituneen tuotteen palautus on maksuton
  • Muistathan säilyttää palautuskuitit itselläsi siihen asti, että hyvitys on tehty
  • Huomioithan, että mittatilaustuotteille ei ole palautusoikeutta
  • Mikäli tilaus on ylittänyt ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, eikä tämä ehto täyty palautuksen jälkeen, toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan asiakkaalta

Palautettavan tuotteen pakkauksen mukana tulee olla seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Tilausnumero
  • Palautuksen syy

Vie pakattu palautustuote Postin tai DB Schenkerin toimipisteeseen. Käytä aina samaa kuljetusliikettä kuin tuotteen alkuperäisessä toimituksessa on käytetty. GLS toimitukset palautetaan Postin toimipisteeseen ja palautuksessa käytetään Postin sopimusnumeroa.

Postin palautukset sopimusnumero 673045

Ilmoita sopimusnumero toimipisteeseen. Toimipiste tulostaa pakkaukseen osoitekortin, jossa on myös automaattisesti oikea palautusosoite tuotteille.

DB Schenker palautukset

Esitä toimituksen alkuperäinen pakettikortti tai saapumisilmoitus toimipisteessä. Toimipiste tulostaa pakkaukseen pakettikortin palautusosoitteella automaattisesti.

Käsittelemme palautukset viipymättä, viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Decoforian palautuskulu on
6,90 €, jonka veloitamme asiakkaalta. Palautuneiden tuotteiden hinta hyvitetään tilauksella käytetylle maksutavalle. Mikäli tilaus palautetaan kokonaisuudessaan, hyvitetään asiakkaalle myös tuotteen alkuperäiset toimituskulut. Jos tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta.

Kotiinkuljetuspaketin palautus

Jos kotiinkuljetuspakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta, veloitamme palautuskulun, joka vastaa kotiinkuljetuspaketin toimitushintaa 14,90 €. Kotiinkuljetuspaketin palautuksessa tulee olla aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

Rahtituotteiden palautus

Mikäli tuote on toimitettu rahtitoimituksena (yli 200 cm pituiset paketit esim. matto Ø 240 cm), tulee ennen palautusta olla yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]. Palautuskulu rahtituotteiden palautuksessa on pihalta noudettuna 39 € ja asunnon sisältä noudettuna 79 €.

Mikäli tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, tulee asiakkaan korvata tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumisen välinen erotus. Tuote on myyntikelvoton, mikäli tuote on käytetty tai tuotteessa on esimerkiksi eläimenkarvaa. Näissä tapauksissa Decoforia ei korvaa tuotteen hintaa eikä toimituskuluja asiakkaalle.

Emme käsittele noutamatonta lähetystä tavallisen asiakaspalautuksen ehdoilla. Lähetyksistä, joita ei noudeta noutopisteestä määrätyssä ajassa, ja ne palautuvat Decoforialle takaisin, veloitamme 14,90 euron maksun. Tämä maksu kattaa osan toimitus-, palautus- ja käsittelykustannuksista.  

Reklamaatiot ja kuljetusvauriot

Tarkistathan välittömästi tuotteen saatuasi, että toimitus vastaa tilausta eikä tuotteissa ole näkyvissä mahdollisia ulkoisia kuljetusvaurioita (rikkoutunut paketti, irronneet teippaukset jne.). Pyydämme ilmoittamaan mahdolliset tuotepuutteet ja kuljetusvauriot Decoforian asiakaspalveluun s-postilla [email protected] seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos tuote on vaurioitunut, on vastaanottajan tehtävä siitä merkintä myös kuljetusliikkeen rahtikirjaan/lähetteeseen ja otettava toimittajan allekirjoitus. Pyydämme ottamaan vauriosta kuvan ja toimittamaan sen meille kirjallisen selvityksen kanssa s-postilla yllämainittuun osoitteeseen.
 

Ostoskori0
Ostoskori on tyhjä.
Jatka ostoksia